dinsdag 12 april 2011

Bizzkids rokje 3449

En het volgende rokje is een feit. Een rokje uit de Bizzkids van 2008. Vond het al een tijdje een leuk programma. Gisteren deed ik een bestelling bij patronenwinkel.nl en zag de bizzkids daar voor een klein prijsje. Vandaag kwam de post toen beide kinderen op bed lagen, en meteen begonnen. Het is een patroon waarbij staat dat het in een uur te maken is. Ik was er iets langer mee bezig, maar het is inderdaad een erg eenvoudig rokje om te maken. Er volgen er zeker meer.
Ik wil er nog een leuk topje of t-shirt bij maken, maar daar moet ik nog even patroon voor opzoeken.

2 opmerkingen:

  1. Goed gelukt weer, een prachtig rokje!
    En...de kruidkoek gebakken? #nieuwsgierig:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog niet gebakken. Volgende week denk ik. Deze week een kruidkoek van eigen recept gemaakt. Kreeg gister een paar collega's op kraambezoek, en om ze dan kruidkoek in een plastic zak aan te bieden, :-)

    BeantwoordenVerwijderen