maandag 7 februari 2011

Baby lodger en winterjasje

Voor ons zoontje dat wij in februari verwachten heb ik een winterjasje gemaakt uit de dwergenverpakking van Farbenmix gemaakt. Bijna helemaal YWYH, alleen de knopen zijn nieuw. De voeringstof is hele dunnen tricot. Lekker zacht, maar lastig netjes te naaien, en ik ben er dan ook niet helemaal tevreden over. Maar aangezien het mannetje voornamelijk in de kinderwagen zal liggen in zijn jasje, zie je de binnenkant bijna niet. Nu alleen nog even een paar weken afwachten om te kijken of het jasje goed past.

De babylodger komt uit de knippie van 2008 en heb ik al vaak voorbij zien komen op blogs. Een erg leuk item om te maken, en ik ben er ook heel tevreden over. Kan ons mannetje lekker warm in liggen tijdens autoritjes, maar ook tijdens nachtelijke voedingen. De voering is gemaakt van een fleeceplaid, en de buitenkant is van katoen.



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jasje en baby lodger...nou de kleine man krijgt een lekker warm welkom!!
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anouk,
    Wat een leuke baby lodger, ik ben op zoek naar het
    patroon van de baby lodger herfst 2008, kun jij
    mij aan het patroon helpen of ken je iemand die
    het patroon heeft?
    vriendelijke groeten, henrieth
    mijn emailadres is; joopenhenrieth@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Anouk,
    bestaat de mogelijkheid nog mij aan het patroon van de baby lodger te helpen of iemand die het patroon heeft.
    Groetjes, Judy
    mijn emailadres is:judysewatjon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen