maandag 14 februari 2011

ABC118

Vorige week heb ik de ABC118 gemaakt voor Sophie
Ik begin door mijn stoffen heen te raken, heb nog wel wat halve meters liggen, maar heel veel kan ik daar niet meer mee.
De ABC118 heb ik al diverse keren voorbij zien komen, en de stoffencombi op de blog van Nini young fashion vond ik erg leuk, en zelf had ik dit stofje ook nog liggen. Dus iets gedaan wat ik bijna nooit doe, de ABC nagemaakt in dit stofje.
Het tuniekje (maat 92) past, maar daar is het ook mee gedaan. Dus als het mooi weer wordt maar snel gaan dragen op een spijkerbroekje met een vestje of shirtje, want tegen de tijd dat het zomer is, vraag ik me af of het nog past.
De volgende wordt in elk geval een maat 104. En een volgende komt er, want het is een leuk patroon en een makkelijk te maken tuniek/jurkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten