dinsdag 15 februari 2011

Een halve elodie af.

Ik raak aardig door mijn stoffen heen. Als het patronen zijn waar ik het met halve metertjes kan redden, dan lukt het nog wel, maar meters heb ik bijna niet meer.
Nu heb ik nog een heel mooi stofje liggen, waar ik wel een Elodie van wil maken, maar ik wilde eerst een proef Elodie maken om te kijken hoe deze jurk valt.
Ik had nog een hele lap paarse ruitjesstof, ooit gekocht voor een paar euro, dus daar begonnen met een proef. Goed te maken, maar er ging van alles mis met het inzetten van de rits.
Aangezien mijn energieniveau met de dag minder wordt, en ik dus even goed moet opletten bij het inzetten van de rits, heb ik nu maar besloten om dit jurkje maar even te laten liggen. Als ik de komende week nog energie heb, dan maak ik het jurkje af. Anders moet het maar even wachten tot na de bevalling. En aangezien ik 39 weken zwanger ben, hoop ik dat dit niet meer lang op zich laat wachten.
En daarna.... op naar Zwolle. Nieuwe stoffen scoren in de nieuwe stoffenwinkel, aangezien Samitex sinds een paar maanden niet meer bij ons op de markt staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten