maandag 11 april 2011

Rok Jana Farbenmix

Gisteravond heb ik deze rok; model Jana van Farbenmix gemaakt.
Toen ik ermee bezig was twijfelde ik of het goed zou komen, want ik vond het wel hele lappen stof. Maar op zich logisch want het is een cirkelrok.
Het is in elk geval een supersimpel model om te maken.
Ik heb de rok gemaakt bij een blauwe gestreepte legging en vestje wat ze al in de kast heeft hangen. Het is een leuk setje geworden.
Omdat ik ook nog een erg mooie blauw/witte stof in de kast heb liggen voor een ballonrok, kan het best zijn dat deze rok bij iets totaal anders gedragen gaat worden.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorkant,maar zeker ook achterkant!Super!Heel herkenbaar,ik maak ook vaak iets voor ergens bij,en in praktijk gaat het dan toch een andere combi worden.Succes met de ballonrok.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ziet er heel chique uit. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen