zondag 4 december 2011

Last minute .....

Een half jaar gelden kocht ik voor 1.50 een kinderstrijkplankje bij de kringloop. Het plankje zag er nog goed uit, alleen het stofje eromheen vond ik niet leuk, en ik vind dat ook niet heel fris. Je weet niet waar het vandaan komt en kan het niet wassen.
een week na aankoop van het strijkplankje kocht ik een speelgoedstrijkijzer.
Dan heb je dus een half jaar de tijd om er een nieuwe hoes om te maken als je het geheel met vijf december wilt geven.
En dan moet dat dus nog op het allerlaatst. De nieuwe hoes vanmiddag geknipt en vanavond getagt. Hoezo last minute werk.
Het resultaat snel op de foto gezet, want er moet natuurlijk nog wel een Sinterklaaspapiertje omheen.

Het strijkplankje zoals het er nu uitziet:



En zo zag het strijkplankje eruit toen ik het kocht:

4 opmerkingen:

  1. Wauw met dat vrolijke stofje wordt strijken een leuk klusje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anoek, lekker op tijd :)) maar het resultaat is zeker erg leuk! Fijne sinterklaas ook op school vandaag, groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Daar is je dochter vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen