woensdag 1 februari 2012

Ondergoed

Ik kocht een tijdje geleden een patroon bij Van Katoen voor een ondergoed setje. Met het idee, maak ik het nooit, dan komt het geld in elk geval ten goede aan het goede doel.
De reden dat ik dit patroon kocht was een zeer praktische. Ik vind momenteel nergens hemden die leuk zijn en gewone bandjes hebben. Bijna alle hemden hebben spaghetti bandjes, en dat vind ik minder mooi zitten dan brede bandjes.
Het patroon is makkelijk en zeer duidelijk.
En de pasvorm? De onderbroek zit perfect! Veel beter dan de boxers die ik tot nu toe kocht.
Het hemdje vind ik klein vallen, dus die wordt een maatje groter en een stuk langer nogmaals gemaakt.
Maar er zullen nog vele setjes volgen. Juist omdat het een heerlijk tussendoor patroon is, dat zeer snel af is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten