zondag 8 april 2012

Taart gemaakt




Gisteravond heb ik mijn tweede taart gemaakt. De taart heb ik gevuld met een bitterkoekjesvulling. Toen kwam wat ik het moeilijkste vind aan de taart, de taart zelf bekleden met marsepein. De groene laag is ook iets aan de dunne kant, dus je ziet alle oneffenheden. Tijdens een workshop die ik volgde werkte we met fondant, maar dat vind ik niet lekker.
Hierna kwam het leuke werk. Ik heb heerlijk 2 uur zitten freubelen met bloemetjes en vogeltjes met dit als resultaat.
Ze zeggen Less is more, maar ik vond het juist wel leuk om deze taart met heel veel bloemetjes te bekleden.





Straks gaat hij mee naar mijn moeder, die samen met mijn zusje haar verjaardag viert.
Nu maar hopen dat hij lekker smaakt.

1 opmerking:

  1. En... hij was heerlijk. We hebben ervan genoten.
    Dus houden we ons aanbevolen voor het eerstvolgende feestje. Vanaf nu geen Hema taarten meer maar.....Anouks taart!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen