zondag 1 juli 2012

Soms heb je van de dagen...

Dat niks wil lukken. Al twee dagen ligt hier een patroon van een Xenodie. Stof goed uitgemeten, en ik dacht dat ik genoeg had, maar halverwege het knippen kwam ik erachter dat ik toch net niet genoeg had. Voor Finn had ik een afbeelding op transfer papier geprint om op een t-shirt te zetten, maar dit mislukte ook. Ik wil eigenlijk nog wel wat naaien, maar de kinderen hebben genoeg in de kast liggen. Finn moet alleen nog wat t-shirts, maar die maak ik niet zelf. Zomerkleding hebben ze voldoende, en vooral omdat ze een groot deel nog amper hebben aangehad. Het is mooi weer, dus dan zit ik ook niet altijd achter de naaimachine. Daarnaast is het nog drie weken school, en dat betekend ook altijd nog wel een aantal extra avonden naar school. Wat ik nog wel wil maken is een Alles d'rin tas van Farbenmix. Want altijd als wij een ochtend weggaan, hebben we geen tas. Luiers, fototoestel, drinken, broodjes, een sweater, het moet toch ergens in. Dus ga ik mij wagen aan een tas. Het zal wel even wachten worden, want het zal niet in een sneltreintempo gaan, maar over een tijdje (een week, twee weken, een maand) is de tas af. Een stevige tas waar veel 'zooi' in kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten