zondag 10 maart 2013

Korte broek en vrolijke letters.

Al bijna een jaar staan de letter HOME in mijn kamer. En de laatste tijd dacht ik dat de letters best eens opgevrolijkt konden worden. Ik had nog een restje pip behang, dat aan de andere kant op de wand zit.
Dus uit het behang de letters uitgesneden, een beetje behangplaksel en een schuurpapiertje en een uurtje later zagen de letters er lekker vrolijk uit. Ik ben zeer tevreden!







Een paar weken geleden maakte ik voor Finn een korte broek. Hetzelfde model als ik vorig jaar  meerdere malen maakte.
De stof komt (alweer) uit een overhemd. Ik ben benieuwd of deze broek de was overleeft. De stof is van zeer slechte kwaliteit.


2 opmerkingen:

  1. Wat zijn die letters super gaaf geworden.
    Jij bent klaar voor mooi weer :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vrolijk die letters! Krijg gelijk zin in de lente.
    Leuk stofje voor het broekje, nu maar hopen dat hij het een seizoen overleefd.

    BeantwoordenVerwijderen