woensdag 29 mei 2013

Broek voor Finn

En dit is dan het eerste kledingstuk dat onder mijn nieuwe naaimachine vandaan rolde.
een smalle gele spijkerbroek uit de nieuwste Ottobre. Een tijdje geleden kocht ik al eens een
gele broek voor Finn, maar bracht ik terug omdat deze veel te wijd was. 
Finn is lang en smal, en dat is vaak best lastig bij het kopen van kleding. 
Maar dit broekje zit hem perfect! Hier volgen er zeker meer van. 
De stof die ik ervoor gebruikte is ook van een hele mooie kwaliteit met een beetje strech erin. 


En de koffer? Die staat vast klaar voor een paar dagen Parijs, en moest per se op de foto!


En dan de Ottobre, twee keer eerder maakte ik er een kledingstuk uit, maar elke keer blijft het me verbazen dat de beschrijving zo ontzettend duidelijk is. Waar ik bij de Knippie nog vaak vastloop en uitga van mijn eigen gezonde verstand, kon ik hierbij gewoon de beschrijving volgen. Ook viel de broek goed en niet veel te groot of veel te wijd.  Dat is toch ook prettig werken.





8 opmerkingen:

  1. Mooi joh! Het staat hem echt heel erg goed.
    Ik hik nog steeds tegen het maken van een broek aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook niet zo'n broekenmaker, maar dit is echt een super simpel model. Elastiek in de taille en een nepgulp. Dat scheelt altijd weer vind ik.

      Verwijderen
  2. Inderdaad een erg leuk broekje! Leuk, die felle kleur.
    Ik heb het patroon even opgezocht en die komt ook op mijn lijst voor peuterzoon. Bedankt voor de inspiratie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke broek! En ja, de Ottobre is zeker duidelijk in de beschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke broek en mooie kleur stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker fel kleurtje, super modelletje (bij mijn zoon zijn lievenlings broek)
    Staat hem heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke broek, en ja van die beschrijving is mij ook al opgevallen dat tie zo heel duidelijk is heel fijn!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen