woensdag 26 juni 2013

Gent

Afgelopen weekend waren wij in Gent voor een feest. Uiteraard maakte wij daar een heel weekend van.
Leuke winkels vond ik via haar.
Omdat ik nogal wat Vlaamse blogs lees, was ik wel benieuwd naar de Veritas, waarover nogal eens geschreven wordt.
Hier kocht ik het boek: Stof  voor  durf - het - zelvers, geschreven door de dames van de blogs Emma en Mona en Oontje. Vooral van Emma en Mona ben ik actief volgster.

Het boek stond dan al langer op mijn verlanglijstje, maar ik kijk het toch graag even in voor ik het koop.
Maar bij twijfel, gewoon kopen. Er staan zo veel verschillende projecten in. Het is een erg leuk boek, waar zeker het een en ander uit gemaakt gaat worden.

Stof voor durf- het - zelfvers
Lies Botterman en Griet de Smedt.

2 opmerkingen:

  1. leuke winkel he die veritas! ik loop er altijd binnen als we in belgie liggen.
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Made by mama,

    We zijn zeer benieuwd naar je toekomstige projecten :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen