donderdag 3 november 2011

Balen, naaimachine weer stuk!

Voor de tweede keer in korte tijd heeft mijn naaimachine weer problemen. Hetzelfde probleem als de vorige keer, de spoeldraad loopt vast.
Dus vanmiddag mijn naaimachine maar weer eens weggebracht. Aangegeven dat ik er behoorlijk van baalde dat ik in korte tijd twee keer hetzelfde probleem had. Dit viel niet bepaald in goede aarde bij de winkeleigenaar. Natuurlijk lag het niet aan de machine, maar aan het draad of aan de spoel, terwijl ik goed draad gebruikte en een passende spoel gebruikte.
Nog even gevraagd of hij een vervangende machine had, maar dat deed hij niet. Al met al was de klantvriendelijkheid super. Totaal niet dus.
Het is dat ik nog een aantal jaar servicebeurten heb bij deze winkel, maar een volgende machine komt in elk geval niet hier vandaan! Een beetje klantvriendelijkheid is toch geen overbodige luxe.

1 opmerking:

  1. Oei, dat is erg vervelend. Zeker voor een 2e keer. Hopelijk ben je de naaimachine voor niet al te lange tijd kwijt. Jammer van de reactie van de winkeleigenaar. Misschien kun je eens advies vragen bij een andere winkel?

    Succes,

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen