zaterdag 29 september 2012

Sweet dreams.....

Finn slaapt nog onder een dekentje met een lakentje. Nu voor de winter vind ik het comfortabeler en warmer als hij onder een dekbed slaapt. Ik had alleen nog geen dekbedhoes voor hem. Leuke stof had in niet in huis, en een leuk ledikant dekbedovertrek ben ik nog niet tegengekomen. Tot vanochtend. Ik vond onderstaand 1 persoonsdekbedovertrek voor een zacht prijsje.
Ik knipte het precies door in het midden, tornde de naden los, heb de naden gelockt en gestikt, en zie hier, twee nieuwe dekbedovertrekken. Finn was zo enthousiast, ik kreeg hem tijdens het maken van de foto's niet van het dekbedovertrek af waar het dekbed al in zat.

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn stoere dekbedhoezen. Het ligt volgens mij ook altijd warmer dan een dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Vind ook dat er voor die "kleintjes" maar weinig leuke dekbedhoezen zijn!
    Ik maak ze voor mijn dochter ook altijd zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een goed idee, het is mooi joh
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen