woensdag 29 juli 2015

Stoffen te koop

Ik heb al lang niks meer laten horen op dit blog.
Ik naai nog wel, maar een stuk minder, of de moeite waard niet om te tonen op dit blog.
Daarnaast heb ik het naast mijn werk druk met mijn studie en verwaterd het bloggen dus.
Maar nu in de vakantie heb ik mijn stoffenkast eens flink uitgezocht en bied ik een aantal stoffen te koop aan.
Graag via marktplaats reageren.

Stof 1:  donkerblauwe katoen marktplaats 1.40 lang
Stof 2:  Babyrib grijs gestippeld 1.50 lang
Stof 3: gebloemde roze babyrib  60 cm lang
Stof 4: roze bewerkte katoen 44cm lang
Stof 5:soepele blauwe stof met fijne ruit 1.10 lang
Stof 6: gebloemde velours stof 1.08 lang
Stof 7: roze bewerkte katoen 73cm lang
Stof 8: gebloemde katoen 1.12 lang
Stof 9:soepele tricot 1.60 lang















Geen opmerkingen:

Een reactie posten