woensdag 6 juni 2012

Setje compleet

Vorig jaar maakte ik dit rokje al. Het t-shirtje en hemdje dat ik hierbij had zijn te klein geworden. Nadat ik in de winkel op zoek ben geweest, kwam ik in mijn eigen stoffenkast dit stofje tegen. Het roze stippenstofje past perfect bij het rokje. Ik wilde er eerst nog een borduurtje opmaken, maar als het heel heet is, lijkt me het niet lekker zitten om de binnenzijde van een borduurtje tegen je blote huid te voelen. Voor het topje heb ik als basis de brooklyn top van FM genomen, en deze bijgetekend naar een bestaande top. De Brooklyn was 17cm te kort! Er ligt ook nog zo'n rokje in blauw /rood tinten, en ik heb nog wel wat rood, blauw en witte tricot liggen, dus ook dat setje wordt op korte termijn compleet gemaakt. Nu de zomer nog terug.

2 opmerkingen: