zaterdag 16 juni 2012

Taart gemaakt

Voor mijn verjaardag kreeg ik een bon en spullen voor het maken van taarten. Vanavond heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt mijn nieuwe spullen uitgeprobeerd. Ik zie vaak prachtige taarten op internet. Mij lukt dat nog niet, maar oefening baart kunst, dus we gaan gewoon door. Waar ik deze keer erg tevreden over ben, is de laag marsepein die over het kapsel ligt. Na vier keer opnieuw uitrollen kwam mijn man met een super idee, waardoor de grote plaat marsepein niet zo scheuren, en dit werkte. Dus een keurige, scheurloze taart. Waar ik minder tevreden over ben zijn de takken, blaadjes en vogels. Ik vind zo'n dikke laag marsepein niet zo mooi. Ik zie op internet dat dit ook mooier kan, dus dit moet nog uitgevogeld worden. De kleuren vallen op de foto niet zo heel mooi uit, maar dit is komt door de flits. De kleuren taart zijn kleuren die ik nog had liggen. Ik weet dat er mooiere kleuren zijn, maar daar stoor ik me niet zo heel erg aan. Dit is een 'taart voor thuis', dus die hoeft niet geheel perfect te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten